Hieronder kunt u een lijst vinden van bedrijven waarvoor wij eerder met succes een uitje hebben georganiseerd in Nederland!
























Ervaringen & reacties van onze klanten
Uw ervaring en reactie op onze uitjes zijn voor ons een belangrijk goed. Om de integriteit hiervan te waarborgen verzekeren wij er u hier van dat alle reacties naar waarheid zijn ingevuld door echte personen die hebben deelgenomen aan onze uitjes.
Wilt u zelf een beoordeling plaatsen? Ga dan naar het desbetreffende uitje en vul aan de onderkant het beoordelingsformulier in.
alles mag op zaterdag
★★★☆☆
“
We hebben het super gezellig gehad en dat is het belangrijkste! Maar eerlijk gezegd vond ik het niet op het concept alles mag op zaterdag lijken, waar jullie wel mee adverteren natuurlijk. Het was gewoon een quiz, maar steeds in een andere opstelling. Ik vond helaas ook dat de 2 dames erg niet extra jeu aan gaven. Al met al super gezellig gehad, maar de 19,50 per persoon vond ik het niet waard.”
-
Annemarie S
S
★★★☆☆
“
We hebben het super gezellig gehad en dat is het belangrijkste! Maar eerlijk gezegd vond ik het niet op het concept alles mag op zaterdag lijken, waar jullie wel mee adverteren natuurlijk. Het was gewoon een quiz, maar steeds in een andere opstelling. Ik vond helaas ook dat de 2 dames erg niet extra jeu aan gaven. Al met al super gezellig gehad, maar de 19,50 per persoon vond ik het niet waard.”
-
Annemarie
Ik Houd van Holland Diner
★★★★★
“
Super leuk! Het was vooraf erg spannend of het wel geschikt zou zijn voor ons gezelschap, maar iedereen had het naar z'n zin.”
-
Monique
neuzen in de rosse buurt
★★★★★
“
Heel leuk, omdat we zelf onze wensen konden doorgeven”
-
Nelly
pubquiz
★★★★★
“
Het was leuk, de vragen waren best moeilijk.”
-
Leonie J de
Wallentour en borrelboot
★★★★★
“
Onze gids stond al te wachten. Ze vertelde heel gepassioneerd over Amsterdam, was flexibel en voor iedereen leuk (van 16 jarigen tot 72 jarigen). De borrelboot was top, leuke schipper, lekkere hapjes en drankjes en heerlijk knus. Ook het restaurant was een verrassing. Goed geregeld allemaal.”
-
Jolanda M Van der
Borrelboot
★★★★★
“
Helemaal perfect! Zeker voor herhaling vatbaar”
-
Sharona K
Walking lunch
★★★★★
“
Iedereen was enthousiast. Leuke restaurants, lekkere gerechten en genoten van onze gids Bo, zij gaf echt iets extra aan de rondleiding.”
-
Jeannette Kleinendorst
Hartje Haarlem tour
★★★★★
“
Was ondanks het slechte weer (regen, wind en koud) erg leuk. Antoinette deed het erg goed. Leuke spontane charmante vrouw. Viel bij iedereen in de smaak. Tour was ook goed misschien iets aan de korte kant maar dat was nu niet erg ivm het weer.”
-
Carola B





































