Hieronder kunt u een lijst vinden van bedrijven waarvoor wij eerder met succes een uitje hebben georganiseerd in Nederland!
























Ervaringen & reacties van onze klanten
Uw ervaring en reactie op onze uitjes zijn voor ons een belangrijk goed. Om de integriteit hiervan te waarborgen verzekeren wij er u hier van dat alle reacties naar waarheid zijn ingevuld door echte personen die hebben deelgenomen aan onze uitjes.
Wilt u zelf een beoordeling plaatsen? Ga dan naar het desbetreffende uitje en vul aan de onderkant het beoordelingsformulier in.
Moorddiner
★★★★★
“
We hebben met z'n allen genoten van het uitje. Veel leuke reacties gekregen. Groep werd goed meegenomen door de spelleiders, timing van het eten was goed. Sprak een collega die meer had verwacht van het eten (meer keuze / was een beetje koud), maar heb het zelf niet zo ervaren.”
-
Pim M
Rondvaart met diner aan boord
★★★★★
“
Het uitje was geweldig! Leuke vaart, heerlijk eten en genoeg ruimte.”
-
Anoniem
Escape room dinner spel
★★★★★
“
We hebben gisteren een zeer geslaagd uitje met ons team gehad. (20 personen) Restaurant en eten was perfect en de spelleider deed het super. Iedereen heeft genoten. We hadden een aparte ruimte in het Restaurant 11 Bar and Kitchen in Hoofddorp. Echt top! We kijken met zijn allen terug op een zeer geslaagde avond.”
-
Petra
Ik Houd van Holland Diner
★★★★★
“
Super leuk! Het was vooraf erg spannend of het wel geschikt zou zijn voor ons gezelschap, maar iedereen had het naar z'n zin.”
-
Monique
Moorddiner
★★★★★
“
Het was onwijs gaaf en Jade alias shanti is een goede begeleidster en een gezellige dame. Genoten van het eten en van het spel.”
-
Cora alias Garda
Noord Zuidlijn Tour-Amsterdam
★★★★★
“
GEWELDIG!! Alles klopte. We werden ontvangen in de Kroonprins, tafel stond klaar, we hoefden alleen maar aan te schuiven. Nanno, onze gids, kwam ons om half elf ophalen. Wat hebben we genoten van al zijn uitleg, de verwondering van de mooie noord-zuidlijn met zijn kunst. Een fantastische gids die de aandacht van 12 dames al die tijd wist te behouden!! Na een drankje tussendoor, begonnen we aan ons laatste onderdeel: de Pijp. Echt nog stukje oud Amsterdam. Hier heeft Nanno ons afgezet bij het restaurant Barca waar we met een early dinner reuze verwend zijn.”
-
Monique
De Jordaan en walletjes
★★★★☆
“
Leuk om wat meer te horen over de historie van Amsterdam”
-
Carin
Noord Zuid lijn experience
★★★★★
“
Wij vonden het een erg leuke avond, de restaurants waren fijn, de gidsen vriendelijk en gelukkig zat het weer ook enorm mee (koud maar wel droog!). Bedankt voor de organisatie!!”
-
Anoniem
moordspel
★★★★★
“
Het was top! Iedereen heeft een fantastische avond gehad. De verdachten, hoewel ze het aanvankelijk wel spannend vonden, gingen helemaal op in hun rol. Communicatie met Joshua verliep ook goed. Hij paste wel bij ons team ook, pakte snel onze onderlinge humor op en ging daar in mee. Al met al een hele gezellig avond voor iedereen! Heel blij dat we voor special tours gekozen hebben!”
-
Kristel L de





































