Top

Veelgestelde vragen

Vragen zijn er om beantwoordt te worden toch? We maken het je graag gemakkelijk. Vind daarom hier de antwoorden op veelgestelde vragen die wij van onze klanten ontvangen. Mocht je een andere vraag hebben (ken beure!) dan mag je deze stellen via deze pagina. Van maandag tot en met zaterdag, tussen 09:00 en 18:00, kan je ons natuurlijk ook even een belletje geven op 020 770 89 53.

Kan ik vrijblijvend informatie ontvangen?

Korting: op de website staan veel ”vanaf’ (v.a.) prijzen, waarom is dat?

We weten nog niet precies met hoeveel deelnemers we zijn. Hoe gaan jullie hiermee om?

Wij willen een uitje organiseren met minder personen dan het aangegeven minimum, is dit een probleem? 

Is het wenselijk om ver van te voren een uitje te boeken?

Zijn er vaste begin- en eindtijden voor de aangeboden programma’s? 

Wat gebeurt er bij slechte weersomstandigheden?

Moeten we contant geld of een pinpas meenemen, bijvoorbeeld voor (extra) drankjes?

Dienen wij het uitje vooraf te betalen?

Kunnen wij nog extra kosten op de rekening verwachten?

Er zijn minder valide mensen binnen onze groep, die niet met alles mee kunnen doen. Is dat een probleem?

In welke talen verzorgt Specialtours de uitjes? 

Het uitje moet geheim blijven voor onze medewerkers. Hoe zorgen jullie daarvoor?