Top

Veelgestelde vragen

Vragen zijn er om beantwoordt te worden toch? We maken het je graag gemakkelijk. Vind daarom hier de antwoorden op veelgestelde vragen die wij van onze klanten ontvangen. Mocht je een andere vraag hebben (ken beure!) dan mag je deze stellen via deze pagina. Van maandag tot en met zaterdag, tussen 09:00 en 18:00, kan je ons natuurlijk ook even een belletje geven op 020 770 89 53.

Kan ik vrijblijvend informatie ontvangen?

Via de Specialtours website kunt u 24/7 een vrijblijvende offerte aanvragen. Tijdens kantooruren zijn wij ook telefonisch bereikbaar op (0031) (0)20 770 89 53.

Korting: op de website staan veel ”vanaf’ (v.a.) prijzen, waarom is dat?

Omdat we door heel Nederland groepsuitjes organiseren en met verschillende leveranciers werken, kan de prijs per aanvraag variëren. Ons prijsvoorstel in uw offerte is bijvoorbeeld afhankelijk van de groepsgrootte en de locatie, maar uiteraard organiseren wij graag leuke uitjes voor een eerlijk bedrag.

We weten nog niet precies met hoeveel deelnemers we zijn. Hoe gaan jullie hiermee om?

Wij begrijpen dat uw groepsomvang kan wijzigen na het maken van een reservering. Jullie kunnen wijzigingen in het aantal personen nog doorgeven t/m 4 dagen vóór het uitje. Personen toevoegen lukt daarna vaak nog wél. Tussentijdse grote wijzigingen vernemen wij graag zo snel mogelijk, zodat team Specialtours hier snel op kan anticiperen.

Wij willen een uitje organiseren met minder personen dan het aangegeven minimum, is dit een probleem? 

Dit is geen enkel probleem. Als jullie bereid zijn om voor het aangegeven minimale aantal personen te betalen, dan is het gewoon mogelijk om voor minder personen te boeken.

Is het wenselijk om ver van te voren een uitje te boeken?

Hoe eerder jullie besluiten om het uitje te reserveren, hoe groter de kans is dat wij de gewenste datum en tijd nog beschikbaar hebben. Daarnaast is het altijd mogelijk om een vrijblijvende optie aan te vragen. Op deze manier kunnen wij de beschikbaarheid voor u garanderen!

Zijn er vaste begin- en eindtijden voor de aangeboden programma’s? 

Nee, jullie mogen zelf aangeven welke tijden het beste uitkomen voor de groep en dan gaan wij z.s.m. bekijken of dit haalbaar is. Ook de duur van veel programma’s kan op maat aangepast worden. Wij organiseren namelijk graag uitjes die goed aansluiten op uw wensen.

Wat gebeurt er bij slechte weersomstandigheden?

In ons koude kikkerlandje zijn we natuurlijk enigszins afhankelijk van het weer. Helaas kunnen wij onze uitjes niet zomaar annuleren als het regent. Gewapend met een paraplu of poncho gaan we samen op pad om er alsnog een gezellig uitje van te maken. Uiteraard denken wij graag met jullie mee, op het moment dat de vooruitzichten zo slecht zijn dat het KNMI een weeralarm afgeeft. In dat geval kunnen uitjes vaak kosteloos verplaatst worden. Ook kan er tegen een meerprijs een back-up binnenprogramma geboekt worden, maar dit moet wel van te voren bepaald worden.

Moeten we contant geld of een pinpas meenemen, bijvoorbeeld voor (extra) drankjes?

Het is mogelijk om (een deel van) de dranken zelf ter plekke op locatie af te rekenen. Indien nodig zullen wij bij een reservering vragen naar uw gewenste wijze van de dranken betaling.

Dienen wij het uitje vooraf te betalen?

Ja, de volledige factuur van het uitje dient uiterlijk 3 dagen vóór het uitje betaald te zijn. Voor bedrijven met een langere betalingstermijn hebben wij een ‘formulier voor uitstel van betaling’. Graag ontvangen wij het ingevulde formulier (pagina 1) dan vóór aanvang van het uitje retour, zodat wij de vervaldatum van de factuur aan kunnen passen

Kunnen wij nog extra kosten op de rekening verwachten?

Nee, wij vinden het belangrijk dat de kosten te allen tijden transparant zijn. Alle kosten worden helder weergegeven in de voorstelfase. Uitzonderingen zijn bepaalde onvoorziene situaties zoals schade die wordt toegebracht door mensen uit uw gezelschap. Gelukkig zijn dit soort situaties zeer uitzonderlijk.

Er zijn minder valide mensen binnen onze groep, die niet met alles mee kunnen doen. Is dat een probleem?

Wanneer dit bij de aanvraag wordt vermeld, dan houden wij hier rekening mee bij de programma- en locatie keuze.

In welke talen verzorgt Specialtours de uitjes? 

Naast onze uitjes in het Nederlands, bieden wij ook een groot aantal mogelijkheden aan in het Engels. Andere talen zijn doorgaans mogelijk in overleg. Daarnaast bieden wij ook mogelijkheden voor Duits, Frans, Spaans, Italiaans en Portugees. Maatwerk nodig? Laat het ons weten!

Het uitje moet geheim blijven voor onze medewerkers. Hoe zorgen jullie daarvoor?

Wij zijn eraan gewend dat contactpersonen de inhoud van het uitje soms geheim willen houden. Als u dit vooraf aangeeft, dan houdt team Specialtours hier rekening mee in de communicatie.